2008-04-27

Magical Mystery Tour by accident

Hade så varit och skrapat på båten, och pysslat lite där. Men vid pass halv 5 gav jag upp och lämnade skrapandet åt de andra. På väg hemåt så tänkte jag, "macka, och sen vore det väl skoj att se om min teori för Blå Blå Vindar och Vatten stämde. Så vid 5 rullade jag ut mot Ljungsbro och mysteriedjungeln.
Först började jag med ett försök att finna Puzzle RD3. En utmaning !, som vi inte hittade förra sommaren. Och ser man på, den gick att hitta. Och sen gick det av bara farten, Zero Point - Ljungsbro visade sig, sen blev det Blå Blå Vindar och Vatten och ta mig tusan, hade jag inte lyckats räkna rätt där oxå.

TV-Kontakt. Power and Water, The Twister och The Arrow Tip, ja man får vara nöjd med dagens oväntade framgång. Bonusade in några tradisar oxå, Gamla strömfåran, Promenad på gamla vägen till Hällestad, och Häxans färg.

När jag sen tänkte reka lite på Mathematics by nature, så var det redan mörkt och klockan gick på halv tio. Så då gav jag upp. Men för att ha varit en helt hoppsan-artad tillställning så gick det ju bra.
Blogged with the Flock Browser

Inga kommentarer: